30 Eki 2007

Global Bilgi istihdam rekoruna koşuyor

Global Bilgi istihdam rekoruna koşuyor

Türkiye'de çağrı merkezi sektörünün dev ismi Global Bilgi 10 bin metrekarelik yeni binasını İstanbul Ümraniye'de açtı.

Türkiye’nin lider Avrupa’nın sayılı müşteri ilişkileri yönetim merkezi Global Bilgi yeni hizmet binasını İstanbul Ümraniye’de açtı. Bu binayla birlikte 9 ayrı lokasyonda hizmet vermeye başlayan şirketin ana santral sayısı Halkalı ve İzmir’den sonra üçe çıktı.

Türkiye’nin önde gelen markalarına hizmet veren, müşterilerine ihtiyaçları doğrultusunda anahtar teslim uçtan-uca çözümler sunan Global Bilgi, yeni yatırımlarla istihdam yaratmaya ve sektörün gelişimine katkıda bulunmaya devam ediyor.

İstanbul Ümraniye’de faaliyete giren Global Bilgi’nin yeni hizmet binası Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv’in katılımıyla 26 Ekim 2007 tarihinde açıldı.


Bir Turkcell şirketi olan Global Bilgi yeni hizmet binasıyla, günlük çağrı kapasitesini 300 binden 400 bine; saatteki çağrı kapasitesini ise 35 binden 45 bine yükseltti. Global Bilgi, Ümraniye binasıyla toplamda 3300 olan masa sayısını 4000’e, hizmet alanını da 19 bin m2’den 29 bin m2’ye çıkardı.

Global Bilgi, sektöründe en ileri teknolojileri kullanan VoIP tabanlı çağrı merkezi altyapısıyla Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın da önde gelen teknolojilerinden birine sahip. Müşteri ilişkileri yönetim merkezi konseptine uygun olarak dizayn edilen yeni Ümraniye binasında ise çalışanlar için her şey düşünüldü. Kafeteryalar, kuaför ve spor salonu gibi detaylar çalışanların çalışma zamanı dışında vakit geçirebilmeleri için tasarlandı.

Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan yaptığı konuşmada, “Çağrı Merkezi” olmaktan çıkıp bir Müşteri İlişkileri Yönetim Merkezine dönüşerek çağrı merkezi kavramına yepyeni bir boyut kazandırdıklarını vurguladı. Pekkan, “Müşteri ilişkileri yönetiminde insan ve süreçlere büyük önem veriyoruz. Ancak bunların iyi performans elde edebilmesi için ihtiyaç duyulan teknolojik altyapıya da yatırıma devam edeceğiz” diye konuştu.

Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, “Sekiz yıl önce yüzde yüz Turkcell sermayesiyle kurulan bu şirket, katlanarak büyüdü ve önemli bir işveren haline geldi. Global Bilgi, Turkcell gibi sektörünü yönlendiriyor ve en kaliteli servis ve ürünleri ilk önce ve uygun koşullarda müşterilerine ulaştırıyor” diyerek Global Bilgi’nin misyonuna verdikleri önemi ifade etti.

Global Bilgi sadece soruları cevaplayan bir çağrı merkezi değil, kaliteli müşteri deneyimi yaşatan bir müşteri ilişkileri yönetim merkezidir. 5000’in üzerinde genç çalışan sermayesini, dünya standartlarında teknolojik know how ile birleştirip fark yaratan Global Bilgi kurumsal müşterilerine akıllı dış kaynak çözümleri sunan, stratejik iş ortağıdır.

Hiç yorum yok: