6 Kas 2007

Avea SMS teknolojisine yeni boyut kattı, 'ArayanıBil'i yarattı

Avea SMS teknolojisine yeni boyut kattı, 'ArayanıBil'i yarattı

İletişim alanında yaşanan hızlı dönüşüm, birçok tarifeyi müşterinin hizmetine sunuyor. Avea’nın da kuralları değiştiren tarifelerinin yanı sıra katma değerli hizmetler alanındaki yenilikçi sunumları gerçek ihtiyaca yönelik çalışma tarzının ürünü.

Blackberry, BasKonuş, MobilVizyon, Ringa, Yolculukta İnternet ve ŞimdiAra gibi katma değerli hizmetleri abonelere ilk kez sunduklarını belirten Avea CEO'su Cüneyt Türktan, inovasyonun yenilikle birlikte mevcut olana farklı bir yaklaşım getirmek olduğunu da söyleyerek ArayanıBil ve ŞimdiAra hizmetlerinin bunun örnekleri olduğunu söylüyor.

Türktan, "Bu hizmetler için Avea mevcut SMS teknolojisine farklı bir boyut kattı ve mevcut teknolojiyle abonelerinin ihtiyacını karşılayacak bir yenilik ortaya koydu. Aboneler ArayanıBil hizmetiyle telefonları kapalı olduğunda kendilerini arayanları telefonlarını açtıklarında aldıkları bir SMS yoluyla öğreniyorlar. Aradıkları kişilere ulaşamayan abonelerimiz de aradıkları kişi telefonunu açtığında ŞimdiAra servisinden gelen bir SMS ile bilgilendiriliyor. Bunlar gerçek ihtiyaçları karşılayan yenilikçi hizmetler. Mevcut teknolojileri kullanıyorlar ancak fark yaratıyorlar, çünkü herkesin aynı gözle baktığı bir noktayı farklı bir bakış açısıyla görüyorlar" dedi.

İnovasyon iş dünyasının parçası

İnovasyonu günümüz iş dünyasının ayrılmaz bir parçası olarak gösteren Türktan, herkesin ortak bir hedef doğrultusunda birlikte çalıştığı bir ortamın hem yeni fikirlerin sürekli olarak üretilebilmesini hem de bunların hızla uygulanabilmesini sağladığını belirtiyor. Avea’da mevcut hizmetlerin kaliteli bir şekilde verilmesi kadar, bu hizmetlere yenilikçi hizmetlerin eklenmesi ve farklı uygulamaların hayata geçirilmesine de odaklandıklarını aktaran Türktan, Türkiye’nin en genç GSM operatörü olarak genç ve yenilikçi uygulamaları abonelerin ihtiyaçları ve beğenileri doğrultusunda hayata geçirerek öncü operatör olma vizyonuyla çalıştığını söylüyor.

Öncelik abonelerde

Diğer taraftan Avea olarak hedeflerini her zaman abonelerin hayatını kolaylaştıracak ve ihtiyaç duydukları hizmetleri, en doğru zamanda en uygun şartlarla hayata geçirmek şeklinde özetleyen Türktan, "Birincil önceliğimiz abonelerimiz olduğu için, tüm hizmet ve ürünlerimizde yenilikçilik elbette ilk gündem maddemiz. İleri teknolojiye dayalı ürün ve hizmet portföyümüzü Türkiye'nin her noktasındaki tüketicilerimize ulaştırma yönünde hizmet ve dağıtım alt yapımızı güçlendirmeye devam edeceğiz. Ve elbette yatırımlarımızı müşteri ihtiyaç ve memnuniyetini ön planda tutarak yapacağız"diye konuştu. Bu noktad tüm şirket çalışanlarını innovatif yaklaşımlar konusunda teşvik ettiklerini ve onların kendi alanlarıyla ilgili verdiği önerileri çok değerli bulduklarını belirten Türktan, "Bu konunun daha efektif olması için gerekli intranet altyapısını şirketimizde kuruyoruz. Ayrıca VAS, Stratejik Planlama ve Network ile IT Direktörlüklerimiz de bu konularda kendi alanlarında gerekli çalışmaları yapmaktadır. Stratejik Planlama Birimimizin altında iş geliştirme konusunda inovasyona yönelik düşünen mevcut servis ve hizmetlerimiz dışında işbirliklerine ve potansiyel hizmetlere bakan bir yapımız vardır" dedi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hımmms, bu servisleri Avea cok uzun zamandır kullanıyordu. Acaba ısıtıp ısıtıp onumuze mi cıkarıyorlar? Eger tanıtılmadıgını dusunuyorlarsa bu da bir ayıp. Neden ilk cıktıgında lansmanını duzgun yapmadılar??