10 Haz 2008

Çin depremi ve Aferin Turkcell

http://www.stargazete.com/index.asp?haberID=159817

Aziz Üstel
ÇiN DEPREMi VE AFERiN TURKCELL!


Ethem Bey (Üster) yazm
ış ve anlatmış:

‘Çin’de deprem oldu
ğu gün Şangay’a dokuz kilometre uzaktaydım. Yanımda iki cep telefonum vardı. Fransa’da oturduğum için biri Orange diğ
eriyse Turkcell.

Bilmem bilir misiniz, Orange dünyan
ın en büyük mobil telefon şirketlerinden biri. Deprem olduktan iki dakika sonra Turkcell’den aldığım telefon çaldı.Tatlı bir hanım sesi bana iyi olup olmadığımı sordu.Yardıma ihtiyacım varsa ellerinden geleni yapacaklarını bildirdi. Şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. Ancak teşekkür edebildim. Hemen ardından bi SMS geldi ve Türk Büyükelçiliği’nin, en yakın THY bürosunun, kimi hastanelerin telefon numaralarını bildirdi bana. Aradan beş dakika geçmemişti ki, bi SMS daha geldi. Bana yarım saatlik bedava konuşma hakkım olduğunu bildiriyordu Turkcell ve tekrar geçmiş olsun diyordu... Fransız cep telefonuma gelince, yani Orange’a, tık yok! Eşim Ferda’nın da bir başka Türk cep telefonu var Turkcell olmayan; ondan da ne arayan oldu ne soran! Bugün Türkiye’ye geldim ve ilk iş eşimin cep telefonunu iptal ettirip onu da Turkcell’e abone yaptım.... Bunu lütfen yazın. Sizin aracılığınızla Turkcell’e teşekkür etmiş olayım..’

Ben de aynen yazd
ım işte. Gerçekten de aferin Turkcell’e!

Hiç yorum yok: